Intraport AS
TOLKEANLEGG - TOLKING - OVERSETTELSER - KONFERANSEUTSTYR - STREAMING
Hjem
Referanser
Teknisk
Streaming
Priser
Galleri
Kontakt Oss
Korona
Våre koronatiltak
For å passe på generelle og egne regler, før under og etter møtene, vil vi nå kunne bruke 2 personer/teknikere der vi før trengte kun 1
Mikrofoner blir desinfisert med ozon og/eller Ajax o.l før og etter hvert møte. Harde deler blir tørket over med antibac og skumgummihetter byttes og vaskes etter hvert oppdrag.
Lytteutstyr for publikum blir ozonbehandlet og hodetelefoner/mottakere blir tørket over med antibac før møtene. Skumgummihetter vil bli fjernet fra hodetelefonene i tilfeller der vi ikke har hatt anledning til behandling/vasking av disse.
Myggmikrofoner/hodebøyle/bordmikrofoner kan ikke deles med andre. Dvs alle som skal tale med slike må bruke samme mikrofon under hele møtet. Hver bruker av slike får mikrofonen ferdig desinfisert. Slike mikrofoner kan kun deles med andre dersom de blir rengjort med antibac og mikrofonhetta (skumgummihetta over mikrofonen) byttet.
Det vil ikke bli tillatt å bruke felles publikums mikrofon som sendes rundt i forsamlingen. I stedet setter vi enten opp en eller flere faste mikrofoner på stativ, eller vi plasserer flere bordmikrofoner rundt om på bordene der dette er hensiktsmessig.
Deltakere skal bruke samme stol under hele møtet.
Våre folk, og ev. eksterne tolker og hjelpere, pålegges bruk av engangshansker.
Fast utstyr skal bli tørket over med antibac ved mistake om berøring av andre enn våre folk.
Der det er behov for flere tolker skal disse ha egne tolkebur for god avstand og beskyttelse.
Vi vil ha antibac og hansker stående ved teknikerbordene tilgjengelig for alle.
Vi er særdeles åpne for andre tiltak.
"